מיתוג חדש לחריש – עיר חדשה. התחלה חדשה.

המועצה המקומית חריש יצאה לאחרונה במהלך מיתוג כולל לעיר החדשה תחת המסר: התחלה חדשה. שפה חדשה.

בחודש יוני 2015 פרסמה המועצה המקומית מכרז למיתוג העיר שבסופו נבחר משרד הפרסום יהושע TBWA. משרד הפרסום נדרש להציג מיתוג ראשוני וחדש לעיר, להכין ספר מותג, להטמיע את המיתוג במרחב העירוני הכולל ולצאת לקמפיין פרסום על מנת להעלות את המודעות לעיר וליתרונותיה בקרב אוכלוסיית היעד.

בשנים האחרונות עמלים גורמי התכנון השונים – הוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה חריש, משרד השיכון וכמובן המועצה המקומית חריש בהכנת התשתיות בעיר לקראת קליטת התושבים החדשים. לפני חודשים ספורים אושרה החלטת ממשלה המתקצבת את הפיתוח העירוני בסכום כולל של למעלה ממיליארד ₪.

לאחרונה כאמור, יצאה המועצה במהלך מיתוג במטרה ליצור שפה חדשה שמסמלת התחלה חדשה – עבור מי שרכש וגם כמסר לרוכשים פוטנציאלים נוספים. ראשוני הרוכשים צפויים להתאכלס בחודשים הקרובים ובהמשך צפויים להיקלט בעיר כ-10,000 תושבים עד סוף 2016. צפי האכלוס לשנים הקרובות עומד על כ-500 משפחות (כ-2,000 תושבים) מידי רבעון, כך שבתוך עשור צפויה חריש לאכלס כ-100 אלף תושבים, שהם כ-25,000 משפחות.

לדברי ראש המועצה יצחק קשת, חריש תהיה עיר ירוקה וחכמה ויוטמעו בה מראש טכנולוגיות מתקדמות ביותר בתחום ניהול החיים האורבאניים. "היה לנו חשוב שהצבעוניות שתיבחר תבטא את החיבור לטבע ולאדמה, לצד האורבניות והעירוניות, ויחד עם אופטימיות ותקווה שקיימת במעבר לעיר חדשה. עבורי חריש היא קודם כל הזדמנות הזדמנות להתחיל מחדש ולעשות את הדברים נכון. ביקשתי מהצוות לתת ביטוי לתחושה האישית שלי  על איזו עיר מדהימה חריש הולכת להיות ואני מאד מקווה שהצלחנו. התושבים העתידיים של חריש מצטרפים למסע מרתק ומסעיר של התחלות חדשות בחיים של אחד ואחת מהם."

לוגו חריש
לוגו חריש

לדברי גיל גורן, סמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום יהושע TBWA: "מיתוג עיר חדשה בישראל הוא אתגר יוצא דופן והוא שונה במהותו ממותגים מסחריים. רצינו מצד אחד לבטא את ההתלהבות שכרוכה בהוויה של עיר חדשה, שאותה ספגנו קודם כל מראש העיר יצחק קשת שהוא עצמו דמות ייחודית, מנהיג מזן חדש שמחובר לשטח ולאנשים, ומצד שני להביא לידי ביטוי את החלומות והציפיות של התושבים החדשים. מצד אחד אופטימיות ואלמנטיים של שמחת חיים ומצד שני סולידיות, עם רגליים על הקרקע, של מנהיגות שמבטיחה וגם מקיימת".

עד כה נמכרו בחריש כ-4,500 דירות, מתוך כ- 6,000 יח"ד שבבנייה. עפ"י נתוני המועצה המקומית חריש 78% מהתושבים שרכשו דירה למגורים בחריש הם זוגות צעירים בגילאי 25-44, 81% מהם נשואים עם ילדים. מחצית מהתושבים שצפויים להגיע לחריש מתגוררים כיום בתל אביב והמרכז, 20% מירושלים והסביבה, 8% מאזור חיפה ו- 7% מאזור חריש.

2 תגובות לפוסט זה

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה