הנאה חריש בעיניכם? חריש משתתפת בתחרות "קריה יפה ומקיימת לישראל"

חריש משתתפת לראשונה בתחרות שמקיימת 'המועצה לישראל יפה' מזה 28 שנים. במסגרת התחרות, ערים ומועצות מקומיות מתמודדות על קבלת "כוכבי יופי". אלה נבחנים בהתאם לפרמטרים של ניקיון, איכות חיים, שמירה על ערכי הטבע והנוף וטיפוח המרחב הציבורי

חריש משתתפת לראשונה בתחרות "קריה יפה ומקיימת בישראל יפה" לשנת 2021 של המועצה לישראל יפה. צוות השיפוט, שכלל שלושה נציגים, ביקר השבוע (שני) בעיר ופתח בפגישה עם ראש העיר יצחק קשת ועם הדרג המקצועי. בפגישה קיבל צוות השיפוט סקירה על חריש ועל היותה חלוצה בפרויקטים חדשניים בתחום החינוך, הבינוי, קיימות ואיכות הסביבה.

המועצה לישראל יפה
צוות השיפוט של המועצה לישראל יפה בפגישה עם ראש העיר; צילום: דוברות העיר חריש

לאחר מכן יצא צוות השיפוט יחד עם הדרג המקצועי בעירייה לסיור ברחבי העיר שכלל את המרחב הציבורי, השכונות, מוסדות החינוך, הפארקים ומרכז תרבות ופנאי. צוות השיפוט ביקש להתרשם מפרמטרים שונים: ניקיון, איכות חיים, שמירה על ערכי הטבע והנוף וטיפוח המרחב הציבורי.

לדברי המועצה לישראל יפה, התחרות מעודדת פיתוח של הסביבה העירונית על פי העקרונות המודרניים, המכתיבים יצירת שיווי משקל נאות בין הבנייה האורבנית לטיפוח הריאות הירוקות.

המועצה לישראל יפה תחרות
האם חריש תזכה? צוות השופטים בסיור בעיר; צילום: דוברות עיריית חריש

תחרות קריה יפה ומקיימת בישראל יפה, הנערכת בשיתוף משרד הפנים, המרכז לשלטון מקומי בישראל ומרכז המועצות האזוריות נערכת מדי שנה החל משנת 1993, ומשתתפות בה ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וישובים במועצות אזוריות, המתמודדות על קבלת כוכבי היופי של המועצה, כל אחת לפי סיווגהּ.רשויות רבות הפכו את ההשתתפות בתחרות למסורת, דבר שתוצאותיו ניכרות בחזותן של אותן הרשויות. התושבים הגרים ב"קריות היפות", למיניהן, נהנים מהשקעה באיכות החיים המתבטאת בניקיון העיר, בשמירה על ערכי הטבע והנוף ובטיפוח הרחובות, הגנים ושאר הפינות במרחב הציבורי בישוב.

בחודשים הקרובים, יולי עד אוקטובר, יסיירו נציגי המועצה לישראל יפה בערים וביישובים המשתתפים בתחרות. הכרזה על הזוכים תתקיים בדצמבר 2021.


לוח דירות חריש

פרוייקטים בחריש

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

%d בלוגרים אהבו את זה: