שופרסל נדל"ן תרכוש מקבוצת מור מרכז מסחרי בשדרת דרך ארץ

הדמיית המרכז שבנייתו צפויה להסתיים בקרוב

חברת שופרסל הודיעה כי חתמה על מזכר הבנות עם קבוצת מור לרכישת המרכז המסחרי החדש שנבנה בימים אלה בלב שדרת דרך ארץ בעיר. הרכישה תתבצע בתמורה ל-180 מיליון שקלים, באמצעות חברת הבת – שופרסל נדל"ן, שזו עבורה רכישה ראשונה של נכס מניב


לוח דירות חריש

לוח דירות חריש


חברת שופרסל עדכנה בהודעה לבורסה כי חתמה על מזכר הבנות עם קבוצת מור לרכישת המרכז המסחרי החדש שבונה הקבוצה בחריש. סכום הרכישה יעמוד על 180 מיליון שקלים והיא תבוצע באמצעות חברת הבת, שופרסל נדל"ן המנוהלת ע"י אורן הוד.

שופרסל מפעילה בחריש מזה מספר שנים סניף המתפרש על פני כ-4,000 מ"ר בקניון MORE בכניסה לעיר וכן מספר סניפי שופרסל אקספרס ברחבי העיר. ההחלטה לרכוש נכס נדל"ן מניב ולהעמיק את הנוכחות בחריש, מעידה על אמון של החברה בתחומי המסחר והמשרדים בעיר.

המרכז המסחרי החדש, ממוקם על פינת שדרת דרך ארץ ורחוב ספיר, והוא צפוי להיפתח בחודשים הקרובים. המרכז יכלול כ-5,600 מ"ר מסחר, 7,800 מ"ר משרדים וחניון תת-קרקעי. במרכז יפעלו מרפאות של מכבי שירותי בריאות ושירותי בריאות כללית, לצד סניפים של סופר פארם, רולדין, אופטיקה הלפרין וכן סופרמרקט של רשת ויקטורי.

מרכז מסחרי דרך ארץ ספיר - חריש
המרכז המסחרי – ממוקם בלב שדרת דרך ארץ

שופרסל עצמה, לא צפויה בשלב זה לפתוח סניף במרכז החדש והיא אישרה כי במקום יפעל סניף של ויקטורי, המתחרה.

לקבוצת מור שני מרכזים מסחריים נוספים בעיר – הראשון, קניון MORE – שפעיל משנת 2019 בכניסה לחריש והשני, שבנייתו טרם הושלמה, ממוקם אף הוא במרכזה של שדרת דרך ארץ, לא רחוק מהקניון שנמכר כעת.

המהלך של קבוצת מור למימוש נכסים נועד לסייע לה להתמודד עם חוב פיננסי גדול, שלקחה על עצמה כשרכשה קרקע למגורים ברובע שדה דב החדש.

לקריאה נוספת: שני מרכזים מסחריים חדשים ייפתחו השנה בחריש


פרוייקטים בחריש

לוח דירות חריש

השאר תגובה

פרויקטים